II kursas. Kaip nuraminti jausmų ugnikalnį

Dažnai šeimų gyvenime jausmai liejasi per kraštus. Mes suprantame, kad tą jausmų ugnikalnį reikia kažkaip nuraminti. Mes skaitome knygas, bandome kalbėtis su savo vaikais, stengiamės pažinti ir suprasti save ir vaikus arba nedarome nieko, palikdami viską savieigai, tikėdamiesi, kad tai susitvarkys savaime. Gal ir susitvarkys, bet nebūtinai taip, kaip tikimės.

Rodomi visi rezultatai: 3

Pirkti

Dažnai šeimų gyvenime jausmai liejasi per kraštus. Mes suprantame, kad tą jausmų ugnikalnį reikia kažkaip nuraminti. Mes skaitome knygas, bandome kalbėtis su savo vaikais, stengiamės pažinti ir suprasti save ir vaikus arba nedarome nieko, palikdami viską savieigai, tikėdamiesi, kad tai susitvarkys savaime. Gal ir susitvarkys, bet nebūtinai taip, kaip tikimės. Kartais galvojame, kad vaikai užaugs ir visos problemos išnyks. Laikas eina, bet niekas nesikeičia. Netinkami bendravimo su vaikais įpročiai ir jų jausmų nepaisymas veda prie dar didesnės įtampos namuose. Mūsų jėgos irgi senka ir kuo toliau, tuo sunkiau darosi susitvarkyti su situacija.

Ar atpažinote save? Jūs nesate vieni ir, kaip ir daugelis tėvų, manote, kad iš šios situacijos nėra išeities. Išeitis visada yra, bet ne visada akivaizdžiai matoma, todėl parengėme šį kursą, kad padėtume tėvams susitvarkyti su iškylančiais iššūkiais.

Kurso autorės – Ina Sokolska ir Sigita Burvytė

Kurso turinys:

  • Paskaitos (4 vaizdo paskaitos)
  • Kurso medžiaga
  • Namų darbai
  • Du praktiniai užsiėmimai (atvejo analizės)*
  • Vienos valandos individuali konsultacija*

* Priklausomai nuo pasirinkto kurso paketo.

Baigę šį kursą:

  • Sužinosite, kaip be augančios įtampos ir streso susitvarkyti su šeimoje kylančiais jausmų ir emocijų ugnikalniais.
  • Išmoksite nustatyti ribas, bendrauti ir bendradarbiauti su vaikais.
  • Sužinosite, kaip suprasti vaikų jausmus ir juos priimti.
  • Sustiprinsite savireguliacijos, savo ir vaiko emocijų bei jausmų atpažinimo, pozityvios saviraiškos gebėjimus.

Pirkti

Kurso paskaitų temos:

Kurso paketai: